Myśląc o sukcesie warto zainwestować czas i wysiłek w budowanie świadomej, silnej i spójnej marki. Bo marka osobista i firmowa to nie tylko sposób, w jaki inni postrzegają nas i nasze wartości, ale także podróż w głąb siebie czy organizacji, poznanie wad i zalet i wsparcie w osiąganiu życiowych i biznesowych celów.
Pracując nad marką zaproponuję Ci klasyczne narzędzia budowania marki – przejdziemy poszczególne etapy jej tworzenia. Określimy cele, wyeksponujemy mocne strony, stworzymy mapę wartości, porozmawiamy o perfekcjonizmie, określimy profil grupy docelowej, przeprowadzimy analizę trendów i konkurencji, stworzymy matrycę brandu, określimy archetyp marki, dobierzemy styl komunikacji, zadbamy o utrzymanie brandu wdrażając narzędzia marketingu internetowego, wyznaczymy cele krótko i długoterminowe, określimy mierniki.
Z doświadczenia jednak wiem, że największym wyzwaniem dla osób, które postanowiły nadać spójny kierunek swojej marce, tej osobistej jak i firmowej, jest motywacja do trzymania się strategii, sumienność i znalezienie przestrzeni w harmonogramie działań na uczciwe zaopiekowanie się marką. Nad tym też popracujemy! W atmosferze „nie za dużo, nie za mało”, bo wyznaję zasadę, że każdy działa w indywidualnym rytmie, wynikającym z osobowości, posiadanych zasobów i aktualnych potrzeb.