Grzegorz Urbański

Strategia marki

Co myślisz byśmy porozmawiali o Twoich sukcesach? Tak na początek. Na pewno jest coś co napawa Cię dumą, do czego być może wracasz w trudniejszych momentach. Czym tak naprawdę jest dla Ciebie sukces?

Nawet jeśli nie masz gotowej odpowiedzi, to warto się nad własnym sukcesem zastanawiać. Zadawać pytania czy w sukcesie chodzi o sens życia, work-life balance, zdrowie, rozpoznawalność, inspirowanie innych, pieniądze, a może wszystko razem? A potem konfrontować to z codziennością. Czy chcąc osiągnąć sukces w danej dziedzinie masz na to jakiś pomysł, plan, cele w krótkim terminie i w długim? Jak to zmierzysz?

Myśląc o sukcesie warto zainwestować czas i wysiłek w budowanie świadomej, silnej i spójnej marki. Bo marka osobista i firmowa to nie tylko sposób, w jaki inni postrzegają nas i nasze wartości, ale także podróż w głąb siebie czy organizacji, poznanie wad i zalet i wsparcie w osiąganiu życiowych i biznesowych celów.

Pracując nad marką zaproponuję Ci klasyczne narzędzia budowania marki – przejdziemy poszczególne etapy jej tworzenia. Określimy cele, wyeksponujemy mocne strony, stworzymy mapę wartości, porozmawiamy o perfekcjonizmie, określimy profil grupy docelowej, przeprowadzimy analizę trendów i konkurencji, stworzymy matrycę brandu, określimy archetyp marki, dobierzemy styl komunikacji, zadbamy o utrzymanie brandu wdrażając narzędzia marketingu internetowego, wyznaczymy cele krótko i długoterminowe, określimy mierniki.

Z doświadczenia jednak wiem, że największym wyzwaniem dla osób, które postanowiły nadać spójny kierunek swojej marce, tej osobistej jak i firmowej, jest motywacja do trzymania się strategii, sumienność i znalezienie przestrzeni w harmonogramie działań na uczciwe zaopiekowanie się marką. Nad tym też popracujemy! W atmosferze „nie za dużo, nie za mało”, bo wyznaję zasadę, że każdy działa w indywidualnym rytmie, wynikającym z osobowości, posiadanych zasobów i aktualnych potrzeb.

- OK, super ta strategia. I nawet czuję, że to o mnie. I jakoś tak dobrze mi było zdefiniować mój sukces, cele i gotowość na zmiany. Ale jak ja sobie poradzę dalej? Przecież teraz trzeba regularnie tworzyć treści, zdjęcia, filmiki, reelsy, storiesy, artykuły, kręcić vlogi? - zapytasz zapewne po ustaleniu strategii. We wszystkich tych aspektach również chętnie Ci pomogę.