Grzegorz Urbański

Marketing treści

Marketing treści to content marketing, czyli forma strategii polegającej na komunikowaniu się z odbiorcami za pomocą spójnych, angażujących treści, dopasowanych do ich oczekiwań i potrzeb, wykorzystujących ustalony styl komunikacji, opartych na wartościach i celach określonych w strategii marki.

Marketing treści to odpowiedź na ślepotę banerową. Z raportu OnAudience, 46% banerów w polskiej sieci jest blokowana przez użytkowników. W związku
z tym aż 80% firm wykorzystuje content marketing w swoich działaniach
(IAB Polska).

Czy warto postawić na profesjonalnie przygotowany marketing treści? Odpowiedzmy wspólnie na poniższe pytania:

  • Czy chcemy budować lub powiększać świadomość marki?
  • Czy chcemy budować wizerunek eksperta?
  • Czy chcemy budować zaufanie do marki?
  • Czy chcemy budować dobre relacje z klientami?
  • Czy chcemy zwiększyć ruch na blogu, stronie, portalu?
  • Czy chcemy zwiększyć liczbę konwersji i leadów?

Pracując nad treściami dla Twojej marki zaopiekuję się tworzeniem:

  • artykułów, wywiadów, poradników,
  • treści postów i newsletterów,
  • zdjęć,
  • materiałów video,
  • scenariuszy sesji zdjęciowych i filmów,
  • grafik i infografik,
  • podcastów.

Tworzysz wartościowe treści, ale efektów działań marketingowych nie widać? Być może warto zbudować lub zweryfikować strategię marki i komunikację w social media?