Marketing treści to content marketing, czyli forma strategii polegającej na komunikowaniu się z odbiorcami za pomocą spójnych, angażujących treści, dopasowanych do ich oczekiwań i potrzeb, wykorzystujących ustalony styl komunikacji, opartych na wartościach i celach określonych w strategii marki.
Marketing treści to odpowiedź na ślepotę banerową. Z raportu OnAudience, 46% banerów w polskiej sieci jest blokowana przez użytkowników. W związku z tym aż 80% firm wykorzystuje content marketing w swoich działaniach (IAB Polska).
Czy warto postawić na profesjonalnie przygotowany marketing treści? Odpowiedzmy wspólnie na poniższe pytania:
Czy chcemy budować lub powiększać świadomość marki?
Czy chcemy budować wizerunek eksperta?
Czy chcemy budować zaufanie do marki?
Czy chcemy budować dobre relacje z klientami?
Czy chcemy zwiększyć ruch na blogu, stronie, portalu?
Czy chcemy zwiększyć liczbę konwersji i leadów?
Pracując nad treściami dla Twojej marki zaopiekuję się tworzeniem:
artykułów, wywiadów, poradników,
treści postów i newsletterów,
zdjęć,
materiałów video,
scenariuszy sesji zdjęciowych i filmów,
grafik i infografik,
podcastów.
Tworzysz wartościowe treści, ale efektów działań marketingowych nie widać? Być może warto zbudować lub zweryfikować strategię marki i komunikację w social media?