Grzegorz Urbański

Stać cię na sukces?

Podziel się

Co składa się na sukces?

A może w sukcesie chodzi o sens życia? O odpowiedź na banalne pytanie „co chcę w życiu robić i potem to robić”? A może o zdrowie, dbanie o ciało i regenerację. A może za sukcesem stoi poczucie misji? Że to co robisz ma dla kogoś sens? Sens dla najbliższych, społeczności lokalnej, świata? A może chodzi o spokój, uważność, inspirowanie innych? A może o pieniądze?

Nawet jeśli nie mamy odpowiedzi na już, to uważam, że warto się nad własnym sukcesem zastanawiać. Zadawać powyższe pytania i konfrontować z codziennością. Czy jeśli chcemy osiągnąć sukces w danej dziedzinie, to czy mamy na to jakiś pomysł, plan, cele w krótkim terminie i w długim? Jak to zmierzymy? A może dobrze nam z tym jak jest obecnie – to też wartościowa odpowiedź.

Czy marka osobista pomaga osiągnąć sukces?

Myśląc o sukcesie warto zainwestować czas i wysiłek w budowanie świadomej, silnej i spójnej marki osobistej. Bo marka osobista to nie tylko sposób, w jaki inni postrzegają nas i nasze wartości, ale podróż w głąb siebie, poznanie swoich wad i zalet i wsparcie w osiąganiu życiowych celów.

Marka osobista jako narzędzie budowania reputacji

Budowanie marki osobistej wymaga czasu i konsekwencji, ale może przynieść wiele korzyści. Po pierwsze, pomaga w budowaniu zaufania i wiarygodności. Dobrej marki osobistej nie da się kupić. Kiedy ludzie postrzegają nas jako ekspertów w danej dziedzinie, zwiększa to naszą wiarygodność i zdolność do przyciągania klientów.

Po drugie, marka osobista może pomóc w budowaniu sieci kontaktów. Kiedy jesteśmy szanowani w naszej branży, zwiększa to naszą zdolność do nawiązywania kontaktów biznesowych i pozyskiwania nowych klientów.

Po trzecie, marka osobista może pomóc w budowaniu naszej kariery. Kiedy pracodawcy postrzegają nas jako zaangażowanych i kompetentnych, zwiększa to nasze szanse na awans i rozwój zawodowy.

Jak zatem budować swoją markę osobistą? Zadzwoń, napisz, porozmawiamy.

Zobacz także
Trzech marketingowców pracowało nad treściami na profile instagramowe Klientów, których obsługiwała ich agencja. Marek pisał dla międzynarodowego brandu kosmetycznego, promującego krem z formułą anti-age. Basia pisała dla koncernu paliwowego, a Marika dla potentata branży spożywczej, sprzedającego czekolady premium.
Dyscyplina. Jakie to słowo wyzwala w Tobie emocje? Dla mnie brzmi nieco opresyjne, ale też mobilizująco. Trochę nakaz, trochę obowiązek. Przyjemniej wybrzmiewa mi w uszach regularność, zdrowe nawyki, budowanie zasobów, sumienność.
Nabywanie nowej umiejętności daje ci dużo energii? Z łatwością zdobywasz nową wiedzę na jakiś temat i orientujesz się w nim? Być może twoim naturalnym talentem jest „UCZENIE SIĘ”. Jesteś wyjątkowo potężna/y! 1 na 33 miliony. Takie są szanse, że ktoś ma takie same mocne strony z #Top5 jak Ty w dokładnie tej samej kolejności według CliftonStrengths czyli Instytutu Gallupa.