Grzegorz Urbański

Social Media

Trudno obecnie docierać do Klienta z produktami i usługami bez skutecznych mediów społecznościowych. Nic nie zastąpi kontaktu bezpośredniego, ale jeśli idzie o robienie naprawdę dużych zasięgów i dotarcie do jasno sprecyzowanej grupy docelowej to zoptymalizowana kampania w social media, wsparta wartościowymi treściami, pozwala zrobić to sprawnie i oszczędnie.

W badaniach przeprowadzonych przez Harvard Business School stwierdzono, że sukces w biznesie zależy w dużej mierze od umiejętności budowania relacji i sieci kontaktów. Respondenci wskazywali, że najważniejsze czynniki sukcesu to: umiejętność budowania relacji (85%), umiejętności interpersonalne (68%)
i umiejętności negocjacyjne (61%).

W social media kluczowa jest sumienność. Nie wystarczy jednak tylko aktywność w mediach społecznościowych – ważne jest również śledzenie wyników i analizowanie efektywności działań.

Media społecznościowe to także narzędzia do prowadzenia działań remarketingowych, czyli docierania do klientów, którzy już mieli styczność z marką, ale nie dokonali zakupu.

 

Masz już profile na Instagramie i Facebooku, myślisz o Linkedin, YouTube oglądasz, TikToka odkrywasz, a o Pinterest wiesz niewiele?

Pokaż mi swoją strategię i dobierzmy odpowiednie media do komunikacji Twojej marki. Nie masz zbudowanej strategii marki, a treści tworzysz spontanicznie? Chętnie pomogę.